Uittreksel BRP

Een uittreksel uit de Basisregistratie personen (BRP) is een bewijs dat u in de gemeente Haaksbergen bent ingeschreven op een bepaald adres. Het uittreksel bevat uw naam, adres, geboortedatum, geboorteplaats en, afhankelijk van het doel van de aanvraag, een aantal aanvullende gegevens. Vraag bij de instantie waarvoor u het uittreksel aanvraagt welke gegevens op het uittreksel moeten staan.

Heeft u nog geen DigiD? U kunt deze eenvoudig aanvragen op www.digid.nl. Het duurt vervolgens vijf werkdagen voordat u schriftelijk uw DigiD ontvangt.

Kosten

 
Uittreksel Basisregistratie personen (BRP) € 8,10

Prijspeil: 1 januari 2024

Aanvragen

  • U vraagt een uittreksel BRP aan via het digitale formulier (Zie: 'Vraag direct aan' op deze pagina) met uw DigiD inlogcode of (op afspraak) bij de balie van de afdeling Publiekszaken. We sturen u het uittreksel dan binnen enkele werkdagen toe.
  • Als u ervoor kiest om persoonlijk langs te komen denkt u dan aan het meenemen van een legitimatiebewijs.

NB: Wij verzorgen de levering van het aangevraagde product op basis van uw gegevens. Mocht achteraf blijken dat u het product niet nodig heeft, of dat wij het niet kunnen leveren dan kunnen wij de door u betaalde leges helaas niet terugbetalen. Neemt u daarom bij twijfel altijd contact op met de gemeente.

Contactgegevens

Blankenburgerstraat 28,
7481 EB Haaksbergen
Telefoon: (053) 573 45 67
gemeente@haaksbergen.nl