Uittreksel Basisregistratie Personen
Dit uittreksel is een bewijs dat u in de gemeente Haaksbergen bent ingeschreven op een bepaald adres.
Het uittreksel Basisregistratie Personen (BRP) is een officieel document met uw persoonsgevevens. Het is een bewijs dat u in de gemeente Haaksbergen ingeschreven staat. Instanties kunnen om een uittreksel BRP vragen om uw persoonsgegevens te controleren. Het uittreksel vraagt u aan bij de gemeente. Dit kan digitaal (via DigiD) of persoonlijk aan de publieksbalie in het gemeentehuis. Let op: als u persoonlijk langskomt, moet u een geldig legitimatiebewijs meenemen.
- Vraag hier een uittreksel BRP aan met uw DigiD
- Klik hier om een afspraak te maken bij de publieksbalie
Bij een digitale aanvraag krijgt u het uittreksel per post thuisgestuurd. Dit kan langer dan een week duren. Heeft u het uittreksel sneller nodig, kom dan persoonlijk langs. Dan krijgt u het uittreksel meteen mee.
Waar heeft u het uittreksel voor nodig?
Op een uittreksel uit de BRP staan altijd uw naam, adres, geboortedatum en geboorteplaats. Maar instanties willen vaak ook andere gegevens van u hebben. Het kan per instantie verschillen welke gegevens van belang zijn. Daarom is het belangrijk dat u aangeeft waarvoor u het uittreksel nodig heeft. De medewerker die uw aanvraag in behandeling neemt, zorgt ervoor dat u het juiste uittreksel krijgt.
| Uittreksel Basisregistratie personen (BRP) | € 8,50 |
Prijspeil: 1 januari 2025