Afhandeling meldingen

Gepubliceerd: 16-6-2022

Regelmatig geven inwoners het aan de gemeente door als er iets mankeert in de openbare ruimte. Een losse stoeptegel, defecte straatverlichting, kapotte verkeersborden of te veel onkruid. Allemaal ergernissen die we graag opgelost zien. De gemeente schakelt voor het afhandelen van die meldingen en klachten verschillende bedrijven in. Met hen zijn afspraken gemaakt over de termijn waarbinnen het een en ander gefikst moet zijn. Helaas kampen diverse partijen met een gebrek aan personeel en lukt het niet altijd om het werk binnen de afgesproken tijd gedaan te krijgen. Gevaarlijke situaties worden natuurlijk zo snel mogelijk verholpen. Inwoners kunnen hun klachten blijven melden via haaksbergen.nl. Als dat al een keer is gebeurd, dan hoeft dat niet nog eens.

Meer nieuws

  • Groenadoptie

    30-6-2022

    Bewoners onderhouden en verfraaien met elkaar stukje gemeentegroen....

  • Uitnodiging receptie

    29-6-2022

    Antoon Peppelman neemt op 8 juli afscheid als wethouder van Haaksbergen....

  • Werkbezoek zoutwinning

    29-6-2022

    Bewoners de Hoeve en Nobian eerst nog eens samen om tafel....

Nieuws overzicht