Afhandeling meldingen

Gepubliceerd: 16-6-2022

Regelmatig geven inwoners het aan de gemeente door als er iets mankeert in de openbare ruimte. Een losse stoeptegel, defecte straatverlichting, kapotte verkeersborden of te veel onkruid. Allemaal ergernissen die we graag opgelost zien. De gemeente schakelt voor het afhandelen van die meldingen en klachten verschillende bedrijven in. Met hen zijn afspraken gemaakt over de termijn waarbinnen het een en ander gefikst moet zijn. Helaas kampen diverse partijen met een gebrek aan personeel en lukt het niet altijd om het werk binnen de afgesproken tijd gedaan te krijgen. Gevaarlijke situaties worden natuurlijk zo snel mogelijk verholpen. Inwoners kunnen hun klachten blijven melden via haaksbergen.nl. Als dat al een keer is gebeurd, dan hoeft dat niet nog eens.

Meer nieuws

  • Fietsroute water

    19-4-2024

    Ontdek de mooiste Haaksbergse waterwerken op de fiets....

  • Wilder langer open

    25-4-2024

    Zwembad De Wilder blijft in ieder geval nog tot mei 2027 open....

  • Adoptie oorlogsgraven

    24-4-2024

    Haaksbergse basisscholen adopteren de graven van geallieerde militairen....

Nieuws overzicht