Openingstijden

Het gemeentehuis

Het gemeentehuis is op werkdagen geopend van 8:30 tot 17:00. Op dinsdag tot 19:00 uur.
De publieksbalie is niet de gehele dag geopend, zie hieronder voor de tijden.


Afspraak maken

Net als bij banken en kappers vragen wij u een afspraak te maken voor het aanvragen van zaken als een paspoort of rijbewijs of het aanvragen van een uittreksel. De wachttijden in het gemeentehuis worden hiermee tot een minimum beperkt. Klik hier om een afspraak te maken.


De openingstijden van de publieksbalie:

Maandag t/m vrijdag:

  • Van 8.30 tot 12.30 uur

Dinsdag:

  • Van 16.00 tot 19.00 uur (alleen balie publiekszaken)

Woensdag:

  • Van 13.30 tot 16.00 uur

NB: Rond feestdagen kan het zijn dat de openingstijden soms afwijken. In die gevallen berichten wij hierover in het GemeenteNieuws en op deze website.

Woensdagochtend

Op de woensdagochtend kunt u zonder afspraak binnenlopen, maar we raden u wel aan om een afspraak te maken. Dan helpen wij u op het afgesproken tijdstip.

Ophalen paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen

Tijdens de openingstijden van het gemeentehuis kunnen paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen zonder afspraak bij de receptie opgehaald worden.


De openingstijden van het afvalbrengpunt

Het afvalbrengpunt (Industriestraat 20) is geopend op maandag, woensdag en vrijdag van 13.00 - 17.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.


Locaties


Contactgegevens

Blankenburgerstraat 28,
7481 EB Haaksbergen
Telefoon: (053) 573 45 67
gemeente@haaksbergen.nl