Openingstijden

Het gemeentehuis is op maandag, woensdag en donderdag geopend van 8.30 tot 17.00. Op dinsdag van 8.30 tot 19.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.


Afspraak maken

Wij vragen u om een afspraak te maken voor het aanvragen van zaken als een paspoort of rijbewijs of het aanvragen van een uittreksel. De wachttijden in het gemeentehuis worden hiermee tot een minimum beperkt. Klik hier om een afspraak te maken.


De openingstijden van de publieksbalie:

Maandag t/m vrijdag:

  • Van 8.30 tot 12.30 uur

Dinsdag:

  • Ook van 16.00 tot 19.00 uur (alleen balie publiekszaken)

Woensdag:

  • Ook van 13.30 tot 16.00 uur.

NB: Rond feestdagen kan het zijn dat de openingstijden soms afwijken. In die gevallen berichten wij hierover in het GemeenteNieuws en op deze website.

Ophalen paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen

Tijdens de openingstijden van het gemeentehuis kunnen paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen zonder afspraak bij de receptie opgehaald worden.


De openingstijden van het afvalbrengpunt

Het afvalbrengpunt (Industriestraat 20) is geopend op maandag, woensdag en vrijdag van 13.00 - 17.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.


Locatie

Gemeentehuis: Blankenburgerstraat 28, 7481 EB Haaksbergen (toon het gemeentehuis op kaart, Routebeschrijving naar het gemeentehuis)


Contactgegevens

Blankenburgerstraat 28,
7481 EB Haaksbergen
Telefoon: (053) 573 45 67
gemeente@haaksbergen.nl