Deze website maakt gebruik van functionaliteit van YouTube en Google. Zij plaatsen daarvoor cookies die nodig zijn voor het bekijken van videos (YouTube), het vertalen van de website (Google Translate) en het gebruik van het formulier "heeft u gevonden wat u zocht" (Google reCAPTCHA).

Contactgegevens

U kunt contact opnemen via telefoon, e-mail of social media. Of bezoek het gemeentehuis op afspraak.

Algemeen: (053) 573 45 67
Faxnummer: (053) 572 80 75
Postadres: postbus 102, 7480 AC Haaksbergen
E-mail: gemeente@haaksbergen.nl


Een melding doorgeven

Voor diverse zaken kunt u een melding doorgeven bij de gemeente Haaksbergen. Bijvoorbeeld voor een melding over de openbare ruimte. Klik hier voor een overzicht van meldingen.


Locatie, openingstijden en afspraak maken

Gemeentehuis: Blankenburgerstraat 28, 7481 EB Haaksbergen


Overig

Voor overige vragen aan de gemeente kunt u gebruik maken van het contactformulier.


Contactinformatie voor de pers

Team communicatie is voor persvragen bereikbaar via het algemene telefoonnummer: (053) 573 45 67.
Mailen kan naar communicatie@haaksbergen.nl.


MijnOverheid

Er is ook een persoonlijke website voor overheidszaken: MijnOverheid.nl.

MijnOverheid biedt u toegang tot uw post, uw persoonlijke gegevens en uw lopende zaken bij steeds meer overheidsdiensten, zoals de Belastingdienst, het Kadaster, RDW, SVB, UWV en gemeenten.

U kunt via MijnOverheid bijvoorbeeld een herinnering krijgen als uw rijbewijs bijna is verlopen of controleren hoe u bij de gemeente geregistreerd staat.

Overzichtelijk, veilig en altijd beschikbaar. Én u logt gemakkelijk in met uw DigiD.


Vragen over de website?

Kunt u op onze website iets niet vinden of hebt u een suggestie? Laat het ons dan via gemeente@haaksbergen.nl weten.

Heeft u gevonden wat u zocht?